Om Abo Rasuls siste bok

Jeg ble nettopp ferdig med Unfun av Abo Rasul (=Matias Faldbakken). Den levde dessverre ikke opp til forventningene. Jeg har lest begge de to foregående bøkene i hans skandinaviske misantropi og likte begge godt, den første (Cocka hola company) best. Det viktigste med disse bøkene for meg er at de har vært fantastisk morsomme i all sin burleskhet. Av og til greier han å få meg til å le også i Unfun, men det er en altfor endimensjonal og, og dette er det største problemet, forutsigbar historie. Jeg ruller et terningkast 3 og tror Faldbakken vil ha større lykke i andre kunstformer framover.

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

