Spotify

Som mangeårig platekjøper står jeg nå overfor et paradigmeskifte. Jeg fikk en invitasjon til Spotify og siden har denne fantastiske nettmusikktjenesten surret i timevis hjemme.Spotify tilbyr meg å høre musikk streamet på PCen min og utvalget er overveldende. Jeg kan høre på gamle favoritter som jeg bare har i vinylversjon (Bowie og Birthday Party, men (selvsagt) ikke Beatles), nye artister som har blitt anbefalt meg (The Kills – veldig bra) og det meste av det jeg har på CD. Foreløpig har jeg ikke betalt abonnementet (men det tror jeg ikke blir lenge til), men jeg ser at dette seriøst utfordrer terskelen min for å kjøpe musikk på andre måter, om det nå er CD eller via nedlasting. OG: her tror jeg platebransjen har funnet en killerapplikasjon som kan ta knekken på piratene.

Stikkord: ,

2 kommentar to “Spotify”

  1. HPL Says:

    Har ikke sjekket ut denne, Nils. Kan du invitere meg?

  2. saundershumphrey42 Says:

    Having the right dance shoes is just as important as mastering a well-choreographed routine. If your feet are uncomfortable or if your dance shoes are Click http://www.l33turl.com/worker091730

Legg igjen en kommentar

